Ticketmaster споделиха изявление, в което се извиняват на феновете на Taylor Swift.
На 17 ноември билетите за широката публика трябваше да излязат в продажба, но тя беше отменена от сайта поради „извънредно голямо търсене“.
Taylor каза, че е ядосана, че феновете ѝ трябва да преминат пред това, за да си купят билети. Снощи беше съобщено, че Министерството на правосъдието на САЩ започва антитръстово разследване на Live Nation, компанията, която притежава Ticketmaster.
В изявление на уебсайта си Ticketmaster се извини на засегнатите фенове, като написа:
„Стремим се да направим купуването на билети възможно най-лесно за феновете, но това не е така за много хора, които се опитват да купят билети за Taylor Swift. Първо, искаме да се извиним на Taylor и всички нейни фенове – особено тези, които са имали ужасно преживяване, опитвайки се да купят билети. След това смятаме, че сме длъжни на всички да споделим някаква информация, за да обясним какво се е случило.”
Според Ticketmaster сайтът е получил удивителен брой атаки на ботове, което е довело до безпрецедентен трафик от 3,5 милиарди системни заявки.
Според The New York Times, новото разследване срещу Live Nation предшества широките спекулации относно процесите на Ticketmaster, свързани с продажбата на билети Swift.
Times съобщава, че „разследването е фокусирано върху това дали Live Nation Entertainment е злоупотребил с властта си над индустрията за музика на живо за милиарди долари“.
We want to apologize to Taylor and all of her fans - especially those who had a terrible experience trying to purchase tickets. We feel we owe it to everyone to share some information to help explain what happened: https://t.co/1Gn4kRIvq8
— Ticketmaster (@Ticketmaster) November 19, 2022