За нас
Тhe Voice е модерна музикална медия с оригинален формат, създаден успешно като радио и телевизия първоначално във Финландия, Швеция, Дания и Норвегия. В първите години на съществуването си The Voice е една от най-популярните музикални марки на скандинавския пазар. Брандът е създаден от скандинавската медийна компания SBS Broadcasting Group, която през 2006 г. стъпва на българския пазар като първоначално придобива радиоверигите Витоша, Атлантик и Веселина, а по-късно и Радио Експрес. През юни 2007 г. SBS Broadcasting Group е придобита от немския медиен гигант ProSiebenSat.1.
Днес The Voice е български музикален бранд, наследил своето име от скандинавските едноименни радиа и телевизии. Форматът на The Voice е ориентиран към младежка аудитория, като излъчва най-големите и горещи световни и локални хитове.
The Voice TV стартира на 10 ноември 2006 г. на мястото на телевизия Веселина.
Радио The Voice стартира на 2 април 2007 г. първоначално на честоти в София и Пловдив.
През октомври 2020 г. „Нова Броудкастинг Груп“ придобива The Voice, както и останалите медии от BSS Media Group (радио Витоша, радио Веселина, радио и телевизия Magic).
Музикалният бранд The Voice е популярен и с успешните си музикални турнета, които стартират през 2011 г. и събира публика в най-големите градове на България.
The Voice TV
Музикалната телевизия The Voice започва излъчване на 10 ноември 2006 г. на мястото на телевизия Веселина. При старта си The Voice TV е част от скандинавската медийна група SBS Broadcasting, като излъчва най-големите и горещи световни и български хитове. The Voice TV е марката, зад която стоят предпочитана музика, качествена визия и добри водещи - три основни елемента, които гарантират качество на съдържанието за млади хора вече повече от 16 години. Целевата аудитория на телевизия е между 18 и 29 години.
В програмата си The Voice TV залага на многообразие от предавания като основен акцент са класациите BG Voice Top10, TV Airplay Chart Top30 и рубриката The Voice Backstage, в която ви показваме ексклузивни интервюта с едни от най-обичаните български и международни артисти. The Voice TV е медиен партньор на едни от най-добрите музикални фестивали в страната. The Voice TV вече не е новост на българския пазар, но остава музикалната телевизия No. 1 сред конкурентите си. Телевизията се излъчва в мрежите на кабелните, сателитни, IPTV оператори и онлайн на www.thevoice.bg.
Радио The Voice
Радио The Voice стартира в България на 2 април 2007 г. на 96.2 MHz в София и на 106.0 MHz в Пловдив (две от честотите, освободени от Радио Експрес). От 9 октомври 2014 г. радиостанцията излъчва в Карнобат на 93.3 MHz, от 8 септември 2015 г. в Смолян на 88.2 MHz, от 29 юни 2017 г. - в Поморие на 98.7 MHz. От 23 октомври 2018 г. Радио The Voice се излъчва и в Кърджали на 107.5 MHz.
В началото Радио The Voice е специализирано в излъчване на HipHop & RnB музика със слоган “The Voice Of Hip Hop & RnB”. От 2010 г. The Voice Dancefloor Radio излъчва най-големите Dance & RnB хитове. От края на 2011 г. слоганът на радио The Voice, се променя на „We Love Music“ (Ние обичаме музиката), както е и при телевизия The Voice. Стилът на водене по The Voice радио следва линията на интерактивността и общуване с феновете в социалните мрежи. Форматът на радиото е CHR (Contemporary Hit Radio), а целевата аудитория е между 18 и 25 години.
Доставчик на медийната услуга на телевизия The Voice е "Радио Веселина" ЕАД.
Доставчик на медийната услуга на радио The Voice е "Радио Експрес" АД.