Предстоящият концерт на Ed Sheeran предизвика рекорден интерес сред българската публика. Историята на концертния бизнес у нас досега не познаваше такъв интерес и наплив от фенове за музикално събитие. Истерията беше очаквана от страна на организаторите – световният промоутър АEG и българският партньор – Fest Team и затова бяха взети и всички предварителни мерки – някои от тях – тотално новаторски за територията ни и с основна цел да предпазят публиката от злонамерени практики и нерегламентирана препродажба и некоректни търговци. Въведена бе допълнителна страница за предварителна регистрация, виртуална опашка за покупка на билети, която се адаптираше в реално време, телефонна линия за Въпроси и Отговори за феновете и постоянни информационни бюлетини към хилядите желаещи да закупят билет за българската дата за „+ - = ÷ x“ Mathematics турнето на суперзвездата.
90 % от билетите за концерта вече са изчерпани, а останалите бройки продължават да бъдат на разположение като купувачите се допускат автоматично и на равни интервали. Официалният портал, който обслужва продажбата на билети ticketstation.bg, вчера се сблъска със задачата да обслужва заявките на стотици хиляди нетърпеливи фенове на Ed Sheeran всяка секунда, а това се оказа предизвикателство за капацитета на банковите терминали у нас. Опашката, с която феновете се сблъскват реално гарантира конкретен брой потребители, които да бъдат допускани до продажбите, за да се осигури пълна работоспособност на разплащателните терминали. Въпреки техническото забавяне, предизвикано от изключителния интерес към артиста, датата в София, заедно с тази в Загреб, е най-продаваната за турнето за последните 24 часа в Европа, а технически проблеми имаше и в други територии.
Концертът на Ed Sheeran в България се осъществява с медийната подкрепа на радио и телевизия The Voice.