Lizzo засегната от жалба за нарушаване на авторски права заради неиздадена песен.
Хитмейкърката на “About Damn Time” използва откъс от въпросната песен във видеоклип в TikTok през лятото и препрати към спорната реклама на Sydney Sweeney за American Eagle.
Lizzo е обвинена в семплиранe на елементи от соул мелодията от 70-те години „Win or Lose (We Tried)“ на Sam Dees в нов документ, подаден на 21 октомври от притежателя на правата, базиран в Джорджия, GRC Trust.
Jimmy Ginn е посочен като притежател на издателските права.
Въпреки че не е спечелила никакви пари от песента, жалбоподателката твърди, че 13-секундният клип в социалните мрежи е бил достатъчно публичен, за да я направи отговорна.
GRC Trust заявява, че се е опитал да постигне споразумение с певицата, но не са стигнали до консенсус, което наложило завеждането на дело.
В отговор представителите на Lizzo заявиха: „Изненадани сме, че GRC Trust е завел това дело. За да бъдем ясни, песента никога не е била комерсиално издавана или монетизирана и към момента не е взето решение относно бъдещо комерсиално издаване на песента.“
Междувременно Lizzo наскоро сподели, че е „стресирана“ заради стрийминг алгоритмите, опасявайки се, че феновете ѝ „дори не знаят“, че е пуснала нова музика.