Wishlist
Начало / Новини / Партньорска публикация: Coca-Cola и „Операция: Плюшено мече“ умножават добрината и тази Коледа

Партньорска публикация: Coca-Cola и „Операция: Плюшено мече“ умножават добрината и тази Коледа

В Коледното градче на Coca-Cola всеки може да подкрепи талантливите младежи от менторска програма "Скритите таланти на България“

17 Декември 2024
Партньорска публикация: Coca-Cola и „Операция: Плюшено мече“ умножават добрината и тази Коледа

Coca-Cola и „Операция: Плюшено мече“ обедняват усилията си за шеста поредна година, за да умножават и разпространяват доброто. Инициативата е част от коледната кампания на бранда „Един Дядо Коледа не стига“ и има за цел да вдъхнови хората да открият радостта и удовлетворението от споделените жестове на грижа и внимание.

Един от акцентите тази година е върху подкрепата за менторската програма „Скритите таланти на България“, която помага на деца и младежи в неравностойно положение да развият своите умения и да преследват мечтите си. Посетителите на Коледното градче на Coca-Cola ще имат възможност не само да се потопят в празничната атмосфера, но и да се включат активно в каузата, като подпомогнат младите таланти с дарения на място. Инициативата може да бъде подкрепена и онлайн през Coca-Cola App, където при 1000 участия на потребители в играта за коледен комплект компанията ще дари 20 000 лв. за младите таланти.

Миналата година, благодарение на подкрепата на всички дарители, 38 млади хора успяха да направят първи стъпки към своите мечти. Сред тях са младежи с призове за „Най-добър спортист с увреждане“, „Тенисист №1“, автор на втора книга и записан първи музикален албум. Екипът на „Операция: Плюшено мече“ подготви пет кандидат-студенти за прием, дари близо 2000 часа уроци, 700 часа менторски подкрепа и 400 часа психологическа подкрепа. Днес 14 студенти посещават редовно университет.

„Нашите инициативи са вдъхновени от всички вас, които създавате истинската магия на празниците. Нека и тази Коледа с нашите партньори от Coca-Cola подарим нови възможности и да внесем още светлина и топлина в живота на българските талантливи младежи, защото те имат нужда от нашата подкрепа“, заяви Михаела Качарова, основател на Сдружение „Операция: Плюшено мече“.

Тази година в инициативите са включени и няколко специални срещи – между популярни личности и младежи от програмата. Трима от тях имаха възможността да се видят и да обменят идеи с хора, които ги вдъхновяват и мотивират – Симона Дянкова, Наум Шопов и Криско.

Кампанията на Coca-Cola не само ни припомня магията на Коледа, но и подчертава важността на солидарността и споделените усилия за промяна. Със своето послание „Един Дядо Коледа не стига“ брандът призовава всеки да се превърне в част от инициативата и да бъде Добрия Старец за някого тази Коледа.

Камионът на добрината на Coca-Cola носи магията на празника през декември в девет града в страната. Подробен график и точни локации на Коледните градчета на добрината може да видите на сайта на Coca-Cola.

Стремежът доброто да се разпространява и споделя с останалите е акцент в кампанията „Един Дядо Коледа не стига“, която за втора година вдъхновява и умножава добрината чрез редица активности през ноември и декември в цялата страна. 10 000 добрини вече достигнаха до 10 000 различни места в София с Картите на добрината, срещу които пътниците на софийското метро получаваха безплатни билети. Едновременно с това, Coca-Cola, „Екопак“ и сдружение „BG Бъди активен“ си поставят за цел разделното събирането на бутилки и кенове.

Coca Cola

Тази Коледа Coca-Cola сбъдва още желания, подарява магични моменти и подготвя изненади в националната си кампания. Голямата награда е незабравимо пътешествие до дома на Дядо Коледа – Лапландия. Всеки може да участва, като сподели добрина през Coca-Cola App.

Сподели
Свързани новини