Adele е поредната певица, която планира да намери своето място на пазара за разкрасителни продукти.
Звездата, която наскоро приключи първата част от серията си концерти в Лас Вегас, е подала заявление, с което да впише името "The Shelbourne Collective" като търговска марка. Това ще ѝ позволи да създаде свой бизнес с козметика.
Според таблоида Mirror колекцията може да включва сенки за очи и очна линия, каквито гримьорите на Adele използват, за да създадат нейния емблематичен образ за сцената. Сред другите продукти, които певицата може да продава, са кремове, лосиони, гланцове и балсами за устни, парфюми и дори бижута и часовници.
Звезди като Rihanna (Fenty Beauty), Ariana Grande (REM Beauty), Jennifer Lopez (JLo Beauty), Halsey (About Face и af94) и Selena Gomez вече имат успешни козметични марки. Наскоро Rare Beauty на Gomez обяви, че ще направи дарение в помощ на бедстващото цивилно население в Газа.