Дуото, носител на награда „Грами“ – Twenty One Pilots, сподели „The Craving (single version)“ – последното представяне на нова музика от предстоящия им албум „Clancy“, който излиза навсякъде в петък, 24-ти май. “The Craving (single version)” е вече наличен във всички стрийминг платформи и е придружен от официално музикално видео, режисирано от дългогодишния сътрудник Reel Bear Media. Бандата представи за първи път емоционално зареденото парче по-рано този месец на живо по време на разпродадения си концерт в „Electric Ballroom“ в Лондон. Серията от супер интимни изпълнения на живо на Twenty One Pilots – която включваше разпродадени концерти в Ню Йорк, Мексико Сити и Берлин – ще завърши този петък, 24 май, с много специално изпълнение по слушай издаването на албума, в „Newport Music Hall“ в родния им град Кълъмбъс, Охайо.
Сингълът излиза у нас благодарение на Орфей Мюзик – изключителен лицензиант на Warner Music за България.
През изминалия уикенд Twenty One Pilots си партнираха с независими музикални магазини на различни места по целия свят, за да започнат своите глобални партита за слушане на „Clancy“. Събитията, които продължават до 23-ти май, се състоят на над 200 места в цял свят, където феновете могат да слушат целия албум „Clancy“ преди издаването му.
Twenty One Pilots ще отпразнуват издаването на „Clancy“ с „The Clancy World Tour“ – най-голямото им хедлайн турне до момента, което ще стартира на 15-ти и 16-ти август в „Ball Arena“ – Денвър, Колорадо. Продуцирано от „Live Nation“, турнето ще прекоси Северна Америка през есента, последвано от дати в Нова Зеландия, Австралия, Латинска Америка, Европа и Обединеното кралство [вижте маршрута на турнето по-долу]. Билетите за „The Clancy World Tour“ са вече в продажба.
Сред акцентите в „Clancy“ са вече издадени парчета от албума „Backslide“, „Next Semester“ и „Overcompensate“, което се изстреля стремглаво в класацията на радиостанциите с формат Alternative, достигайки #1 и отбелязвайки техния 11-ти #1 във формата, приветствайки слушателите обратно в завладяващия свят на „Trench“.
С над 33 милиарда стриймвания в цял свят и над 3 милиона продадени билета за глобални хедлайн турнета, базираното в Кълъмбъс, Охайо, дуо – Tyler Joseph и Josh Dun, се утвърди като една от най-успешните групи на 21-ви век и предефинира звученето на цяло поколение. Продуциран съвместно с Joseph и Paul Meany, „Clancy“ бележи последната глава в амбициозен разказ, разгърнал се в няколко албума, представен за първи път в мултиплатинения пробив на групата през 2015 г., „Blurryface“.