„The Life Of A Showgirl“ на Taylor Swift счупи рекордите на Spotify и продаде 2,7 милиона копия през първите 24 часа след издаването си.
12-ият студиен албум на поп певицата беше издаден в петък (3 октомври) и не отне много време, за да се усети влиянието му.
Billboard съобщи, че албумът е продал 2,7 милиона копия в САЩ, както на физически носители, така и на дигитални, в първия ден от издаването си.
„The Life Of A Showgirl“ вече държи рекорда за най-много продадени винилови копия на албум за една седмица в САЩ с 1,2 милиона, чупейки собствения ѝ рекорд, поставен от „The Tortured Poets Department“ през 2024 г. с 859 000 бройки.
Ако заеме първото място в класацията за албуми Billboard 200, това ще бъде 15-ият албум номер едно на Swift, което ще я постави пред Drake и Jay-Z на второ място в класацията за всички времена, след The Beatles, които имат 19 номер едно албума.
Spotify също потвърди, че албумът е станал най-стриймваният албум на платформата за един ден през 2025 г. досега, а песента „The Fate Of Ophelia“ е била най-стриймваната песен за един ден в историята на Spotify в петък (3 октомври).
След издаването на албума, феновете започнаха д споделят своите теории за значенията зад песните, като парчето „Actually Romantic“ е анализирано особено подробно.
Мнозина го интерпретират като атака срещу Charlie XCX и нейното парче „Sympathy Is A Knife“ от албума „Brat“ от 2024 г.
Феновете също споделят своите мисли за албума, като някои го наричат „най-добрият ѝ албум“ и завръщането на „поп съвършенството“, а други го обявяват за „най-лошия албум на Taylor Swift досега“ и „скучен и елементарен“.
