Носителката на награда "Грами", суперзвездата с диамантени продажби Cardi B е тук с най-новия си сингъл „Enough (Miami)“. Горещото парче е уличен химн и идеалният запис за началото на пролетта. „Enough (Miami)“ е придружен от завладавящо видео (режисирано от: Patience Harding) и идва след по-ранно издадения този месец сингъл - „Like What (Freestyle)“. Преди пускането на „Enough (Maami)“, Cardi пусна тийзър, който вече е натрупал повече от 27,5 милиона гледания, 4,5 милиона харесвания, 44 хиляди коментара, 231,5 хиляди любими и 9 хиляди създадени видеа в TikTok и продължава да нарастват.
Cardi B е сред най-значимите музикални артисти на всички времена, независимо от жанр, пол или поколение – всичко това е постигнато за по-малко от десетилетие. Някои от нейните отличия включват най-много сингли №1 (5) в Billboard Hot 100, първият водещ изпълнител, оглавил Billboard Global 200 с албум, който е продал 100 милиона сертифицирани единици, най-много диамантено сертифицирани песни (3) от RIAA и най-много песни с милиард стриймвания в Spotify, включително най-стриймвания женски рап албум. През 2023 г. Cardi B остава доста активна с участието си в реклама на Beats By Dre през миналия май и сътрудничеството й с Whipshots вижда нов аромат за тази есен: “Pumpkin Spice”. Cardi и Offset също се появиха в рекламата на McDonald’s Super Bowl 2023 г., обявявайки първото по рода си дуетно хранене на знаменитости.