Тийнейджъри споделят за проблеми и несподелена любов | The Voice

ТИЙНЕЙДЖЪРИ СПОДЕЛЯТ ЗА ПРОБЛЕМИ И НЕСПОДЕЛЕНА ЛЮБОВ

11 March 2011

Линията за деца работи денонощно, без почивен ден и обажданията към 116 111 са безплатни от цялата страна както от стационарни, така и от мобилни телефони.

Държавната агенция за закрила на детето организира информационна кампания за Националната телефонна линия за деца 116 111, който предоставя емоционална подкрепа, изслушване, информиране или насочване към компетентните органи на деца или възрастни, които имат проблеми с деца.

През 2010 година 21 000 плаката бяха разпространени във всички училища, а 3000 стикера – в градския транспорт на София и във влаковете на БДЖ.

През февруари 2011 година общият брой на приетите повиквания е 3544. Запазва се тенденцията най-много да се обаждат тийнейджъри, които споделят за емоционални и психосоциални проблеми, като затруднения във взаимоотношенията с връстниците, конфликти между приятели, романтични проблеми или несподелена любов, тревожност, ниска самооценка.

С цел търсене на различна информация са се обадили 16%, а във връзка със семейни проблеми – 8%. 19 от разговорите са идентифицирани като сигнали за деца в риск и са предоставени за последващи действия към отделите "Закрила на детето". Тези сигнали са за физическо и психическо насилие, неглижиране и експлоатация на деца с цел просия.

КОМЕНТАРИ

БИСКВИТКИ
Този уебсайт използва "бисквитки" за подобряване на ефективността му. За повече информация вижте Политика за използване на бисквитки.
РАЗБРАХ