Гледаш анимационни филми-ядеш повече вредни храни

ГЛЕДАШ АНИМАЦИОННИ ФИЛМИ-ЯДЕШ ПОВЕЧЕ ВРЕДНИ ХРАНИ

10 August 2011

 

Децата в САЩ вижда т по-малко реклами на мазни и сладки храни по телевизията, но нездравословните продукти все още доминират в рекламите на храни. В допълнение рекламата на бързи закуски са нараснали спрямо броя си преди 6 години. През 2006 хранителната индустрия в САЩ започна доброволна програма "Инициатива за реклама на храни и напитки за децата", към която са се присъединили 17 големи компании. Те са обещали да подобрят хранителното съдържание на стоките, които се рекламират в програми за деца под 12 години. Като цяло се рекламират по-малко вредни храни, но в замяна има повишаване на броя на рекламите за бързи закуски с близо една трета. Според неотдавнашно изследване, децата, които гледат анимационни филми, консумират 45% повече вредни храни, когато са изложени на реклами.

КОМЕНТАРИ

БИСКВИТКИ
Този уебсайт използва "бисквитки" за подобряване на ефективността му. За повече информация вижте Политика за използване на бисквитки.
РАЗБРАХ