Радио The Voice

Облечи ГОЛАТА КУТИЯ НА DUREX и спечели уникални награди!

10:19 | 05 април 2012
Durex - марката презервативи №1 в света стартира световен конкурс за дизайн на новата си кутия презервативи

Durex - марката презервативи №1 в света стартира световен конкурс за дизайн на новата си кутия презервативи .

Със специално разработен софтуер на www.designdurexbox.com/bg можеш лесно и бързо да „облечеш» голата кутия на DUREX в собствен, уникален дизайн и да грабнеш някоя от многобройните награди - iPad устройства, тениски, шапки, продукти на Durex . А Големият победител в конкурса ще получи Първата награда - 2000 английски лири и, разбира се, световна известност.

Крайният срок за участие в конкурса е 17 април, като всяка седмица се награждава предложението с най-много гласове. Световният победител ще бъде избран от специално жури, включващо изпълнителния директор на MTV Georgia Arnold, графити артистът Smash137, професионалната сноуборд красавица Silvia Muller , китайският дизайнер Liu Zhizhi и Sue Daun от страна на Durex. За тези, които не си падат по дизайна, също има изненади – те трябва само да гласуват за някой от предложените проекти и могат да спечелят страхотни предметни награди!

Специално за феновете си в България, Durex организира и регионален конкурс за най-добра българска идея за новата кутия на марката. Изпрати същата творческа разработка, с която участваш в международния конкурс , придружена от три имена, телефон за контакти и ИД номера от www.designdurexbox.com/bg на e-mail : boxdurex@nha.bg . Професионално подбрано жури от Н ационалната Х удожествена А кадемия ще определи победителите, които ще получат:

1 ва награда: 500 лева , 2 ра награда: 300 лева , 3 та награда : 200 лева + 30 поощрителни награди . Победителите ще бъдат наградени на специално организирана изложба „ГОЛАТА КУТИЯ НА DUREX “, която ще бъде открита на 7 май 201 2. Повече подробности за международния и българския конкурс можете да откриете на www.facebook.com/DurexBG .

Според глобалното изследване на DUREX всяка година повече от 120 000 000 души правят секс за първи път в живота си. Целта на Durex и кампанията ГОЛАТА КУТИЯ е да провокира младите хора да направят първите си стъпки в секса специални, забавни и най-важното – безопасни. Тревожни данни от проучването показват, че едва половината от хората, които губят девствеността си, използват презерватив. Този факт може би се дължи на въздържанието от разговори за презервативите и секса между младите хора. Durex се надява с кампанията Naked Box – ГОЛАТА КУТИЯ да провокира повече разговори между младежите в цял свят, да ги направят по-отворени към темата за секса и изпозлването на кондоми.

 

Ела на www. designdurexbox.com/bg или www.facebook.com/DurexBG за много щури идеи, оригинални хрумвания, стил, а защо не и нови приятели от цял свят.

 

Научи повече, участвай и спечели ! Durex ти пожелава успех!

WE LOVE MUSIC 23:00 - 23:59 Слушай
  • PLAMEN AND IVO, MIHAELA MARINOVA NE TI MISLYA ZLO 23:50 сега
  • DAVID GUETTA, NICKI MINAJ, LIL WAYNE LIGHT MY BODY UP 23:47 предишна
  • MAROON 5, FUTURE COLD 23:43 предишна
  • ENRIQUE IGLESIAS SUBEME LA RADIO (ID) 23:38 предишна
  • SEAN PAUL, DUA LIPA NO LIE 23:35 предишна
  • SNAKEHIPS, MO DON'T LEAVE (KUE REMIX) 23:32 предишна
  • BLONDE, KAREN HARDING FEEL GOOD 23:28 предишна
  • EVA, NASO I ME NYAMA 23:24 предишна
  • ANNE MARIE CIAO ADIOS 23:20 предишна
  • ZAYN, TAYLOR SWIFT I DONT WANNA LIVE FOREVER (ID) 23:17 предишна
02:00 - 02:00