Намаленията в магазините действат като еротичен филм

НАМАЛЕНИЯТА В МАГАЗИНИТЕ ДЕЙСТВАТ КАТО ЕРОТИЧЕН ФИЛМ

11 November 2010

Изследването, осъществено от британските учени сочи, че ефектът от намаленията на стоките върху мозъка са сходни с тези, усещани от мозъка в момента, в който човек е възбуден. Учените от университета Уестминстър в Лондон сравниха сексуалната дейност на 50 доброволци, докато им беше представена поредица от намаления в магазините и след това, докато гледат еротични филми. В рамките на изследването беше използвана системата iMotion, за да се отчете движението на очите и отговорът на телата на емоциите по скалата от едно до десет.

Учените установили, че най-високи нива на вълнение са били отчетени, когато хората били информирани с оглед на намаленията на най-често срещаните продукти в магазините

БГНЕС

КОМЕНТАРИ

БИСКВИТКИ
Този уебсайт използва "бисквитки" за подобряване на ефективността му. За повече информация вижте Политика за използване на бисквитки.
РАЗБРАХ