#BeApp лансира Coke Studio Sessions в партньорство с Coca-Cola | The Voice

#BEAPP ЛАНСИРА COKE STUDIO SESSIONS В ПАРТНЬОРСТВО С COCA-COLA

15 May 2020

#BeApp, новата музикална стрийминг платформа и Coca-Cola, днес официално обявиха стартирането на Coke Studio Sessions - ексклузивно сътрудничество, включващо разнообразни музикални изпълнения, на които феновете ще се насладят в продължение на повече от 60 последователни дни.

Изпълнения на живо на повече от 100 артисти от световната музикална сцена, включително Katy Perry, Anitta, DJ Khaled, Bebe Rexha, Miguel, Cast of Hamilton и Steve Aoki ще стартират на живо днес, за да освежат потребителите на платформата и да подкрепят Международното движение на Червения кръст и Червения полумесец.

Coke Studio Sessions е официалният дебют на #BeApp, социалната музикална стрийминг платформа за изпълнения на живо, разработена от ветераните в технологичната индустрия Рей Смит и Рос Мейсън. #BeApp е дигитална дестинация, която позволява на потребителите да се наслаждават на музиката по нов начин. За разлика от останалите виртуални концертни платформи, #BeApp ще предложи разнообразие от интерактивни функционалности, като:  

  • Споделяне на вътрешно съдържание: То ще насърчи потребителите да канят своите близки и приятели да се присъединяват към тях по време на лайвстрийм. 
  • Валута/Точки: Когато продължително използват платформата и споделят съдържание от нея, феновете могат да печелят точки и валута, които да се осребряват чрез награди, функционални обновления и други. 
  • Награди и обновления: Наградите включват специален достъп до места на първите редове, споменаване от артистите по време на лайвстрийм и #BeApp подаръци.
  • Места на първите редове: Те дават възможността на феновете да се възползват от уникално дигитално присъствие по време на лайвстрийм, включващо показване на снимка и име, видими за всички гледащи.  
  • Дарения: Потребителите ще имат възможността да правят дарения към Международното движение на Червения кръст и Червения полумесец, в подкрепа на борбата с COVID-19. 

#BeApp е платформа, създадена за осъществяване на дигитална връзка чрез споделената любов към музиката на живо, от която хората имат нужда сега, повече от всякога“, казва Рей Смит, основател на #BeApp. “Развълнувани сме, че Coca-Cola е наш ексклузивен партньор в глобалното представяне на #BeApp на феновете по света, с което ще им дадем възможност за нови, уникални преживявания “. 

Първият стрийминг уикенд ще включва изяви на Diplo, Kaskade, DJ Khaled и други, като стартира на 15 май в 2:00 ч. (EET) Повторения на изпълненията на живо ще има в 18:00ч на 15 май. В каналите на Coca-Cola и #BeApp ще бъдат обявени и още артисти.  

“Знаем, че много хора в момента може би се чувстват самотни или изолирани, в резултат на пандемията, а Coca-Cola остава ангажирана към повдигането на човешкия дух и ни насърчава да поддържаме връзка докато сме разделени“, каза Рикардо Форт, вице-президент „Международен спорт и забавление“ в компанията Кока-Кола. “Чрез предоставянето на 60 дни живо, интерактивно музикално съдържание, на което потребителите могат да се наслаждават и споделят с близките си, се надяваме, че Coke Studio Sessions ще създадат малки, ежедневни моменти на забавление за всички, адаптиращи се към новото нормално ежедневие“. 

По време на 60-дневната програма, потребителите ще имат и възможността и да подпомогнат директно дейността на Международното движение на Червения кръст и Червения полумесец, в подкрепа на борбата с COVID-19.  Фондацията Кока-Кола дари над $14 милиона на индивидуалните общности на Червения кръст и Червения полумесец по света в борбата с COVID-19 и допълнително ще удвои събраните през платформата дарения от потребителите, до достигането на $3 милиона.   

“Американският Червен кръст е благодарен на партньори като Фондацията Кока-Кола за подкрепата по време на трудни и несигурни времена”, каза Коби Ланглей, старши вице-президент на Международните услуги на Американския Червен кръст. „Приносът на Фондацията Кока-Кола подпомага усилията на Международното движение на Червения кръст и Червения полумесец, насочени към намаляване  на разпространението на тази болест и облекчаване на негативните последици, които пандемията причинява. Искрено сме благодарни за тяхната щедра подкрепа в тези предизвикателни времена.“ 

Потребителите ще могат да се включат в интерактивните излъчвания на живо на #BeApp, като го свалят безплатно на iOS или Android устройства, както и от Coca-Cola YouTube и Facebook.


За #BeApp:

BeApp е нова социална стрийминг платформа, която предоставя достъп до най-добрите изпълнения и музикални моменти на живо на редица международни артисти. BeApp води най-обичаните световни изпълнители директно в домовете на феновете, създавайки глобален виртуален хол. Безплатно за сваляне, приложението позволява да сте част от уникални преживявания, които обикновено усещате на концерт или фестивал. Основана от технологичните ветерани Рей Смит и Рос Мейсън, платформата добавя   геймификация и социално взаимодействие към гледането на лайвстрийминг, където потребителите могат директно да взаимодействат, пазаруват, даряват и да се свързват с техните любими артисти, създавайки серия от специални музикални моменти и споделяйки моменти с артисти като Katy Perry, Steve Aoki, Skrillex и DJ Khaled. 


За Компанията Кока-Kола:

Кока-Kола (NYSE: KO) е водеща компания за напитки, предлагаща над 500 бранда в повече от 200 държави и територии. В допълнение на основния бранд на компанията Кока-Kола, портфолиото ни включва: AdeS, Ayataka, Costa, Dasani, Del Valle, Fanta, Georgia, Gold Peak, Honest, innocent, Minute Maid, Powerade, Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater и ZICO. Ние непрекъснато обновяваме своето портфолио, включително чрез  намаляване на захарта в нашите напитки и предлагане на нови иновативни напитки на пазара. Ние работим активно за намаляване на въздействието ни върху околната среда чрез повторно използване на водата  и рециклиране. С нашите партньори за бутилиране, наемаме на повече от 700 000 души, с което предлагаме икономически възможности на местните общности по света. Научете повече на www.coca-colacompany.com и ни последвайте в Twitter, Instagram, Facebook и LinkedIn.


За Фондацията Кока-Кола:

Фондацията Кока-Кола е глобалното филантропско подразделение на компанията Кока-Кола. От основаването й през 1984 година, Фондацията е дарила над $1 милиард  в помощ на обществено значими инициативи по целия свят. За повече информация относно Фондацията Кока-Кола, посетете:  https://www.coca-colacompany.com/foundation 


За Международното движение на Червения кръст и Червения полумесец:

Международното движение на Червения кръст и Червения полумесец е най-голямата международна хуманитарна мрежа. Тя е неутрална и безпристрастна, отдадена на превенцията и облекчаването на човешкото страдание, опазването на живота и здравето и отстояване на човешкото достойнство, особено при военни конфликти и извънредни ситуации, като здравни кризи и бедствия. Движението се състои от 192 национални представителства на Червения кръст и Червения полумесец, Международната федерация на Червения кръст и Червения полумесец и Международния комитет на Червения кръст.

КОМЕНТАРИ

БИСКВИТКИ
Този уебсайт използва "бисквитки" за подобряване на ефективността му. За повече информация вижте Политика за използване на бисквитки.
РАЗБРАХ