Облечи ГОЛАТА КУТИЯ НА DUREX и спечели уникални награди! | The Voice

ОБЛЕЧИ ГОЛАТА КУТИЯ НА DUREX И СПЕЧЕЛИ УНИКАЛНИ НАГРАДИ!

05 April 2012

Durex - марката презервативи №1 в света стартира световен конкурс за дизайн на новата си кутия презервативи .

Със специално разработен софтуер на www.designdurexbox.com/bg можеш лесно и бързо да „облечеш» голата кутия на DUREX в собствен, уникален дизайн и да грабнеш някоя от многобройните награди - iPad устройства, тениски, шапки, продукти на Durex . А Големият победител в конкурса ще получи Първата награда - 2000 английски лири и, разбира се, световна известност.

Крайният срок за участие в конкурса е 17 април, като всяка седмица се награждава предложението с най-много гласове. Световният победител ще бъде избран от специално жури, включващо изпълнителния директор на MTV Georgia Arnold, графити артистът Smash137, професионалната сноуборд красавица Silvia Muller , китайският дизайнер Liu Zhizhi и Sue Daun от страна на Durex. За тези, които не си падат по дизайна, също има изненади – те трябва само да гласуват за някой от предложените проекти и могат да спечелят страхотни предметни награди!

Специално за феновете си в България, Durex организира и регионален конкурс за най-добра българска идея за новата кутия на марката. Изпрати същата творческа разработка, с която участваш в международния конкурс , придружена от три имена, телефон за контакти и ИД номера от www.designdurexbox.com/bg на e-mail : boxdurex@nha.bg . Професионално подбрано жури от Н ационалната Х удожествена А кадемия ще определи победителите, които ще получат:

1 ва награда: 500 лева , 2 ра награда: 300 лева , 3 та награда : 200 лева + 30 поощрителни награди . Победителите ще бъдат наградени на специално организирана изложба „ГОЛАТА КУТИЯ НА DUREX “, която ще бъде открита на 7 май 201 2. Повече подробности за международния и българския конкурс можете да откриете на www.facebook.com/DurexBG .

Според глобалното изследване на DUREX всяка година повече от 120 000 000 души правят секс за първи път в живота си. Целта на Durex и кампанията ГОЛАТА КУТИЯ е да провокира младите хора да направят първите си стъпки в секса специални, забавни и най-важното – безопасни. Тревожни данни от проучването показват, че едва половината от хората, които губят девствеността си, използват презерватив. Този факт може би се дължи на въздържанието от разговори за презервативите и секса между младите хора. Durex се надява с кампанията Naked Box – ГОЛАТА КУТИЯ да провокира повече разговори между младежите в цял свят, да ги направят по-отворени към темата за секса и изпозлването на кондоми.

 

Ела на www. designdurexbox.com/bg или www.facebook.com/DurexBG за много щури идеи, оригинални хрумвания, стил, а защо не и нови приятели от цял свят.

 

Научи повече, участвай и спечели ! Durex ти пожелава успех!

Durex - марката презервативи №1 в света стартира световен конкурс за дизайн на новата си кутия презервативи
Играта приключи

КОМЕНТАРИ

БИСКВИТКИ
Този уебсайт използва "бисквитки" за подобряване на ефективността му. За повече информация вижте Политика за използване на бисквитки.
РАЗБРАХ