Радио The Voice

Намаленията в магазините действат като еротичен филм

15:35 | 11 ноември 2010
Изследването, осъществено от британските учени сочи, че ефектът от намаленията на стоките върху мозъка са сходни с тези, усещани от мозъка в момента, в който човек е възбуден

Изследването, осъществено от британските учени сочи, че ефектът от намаленията на стоките върху мозъка са сходни с тези, усещани от мозъка в момента, в който човек е възбуден. Учените от университета Уестминстър в Лондон сравниха сексуалната дейност на 50 доброволци, докато им беше представена поредица от намаления в магазините и след това, докато гледат еротични филми. В рамките на изследването беше използвана системата iMotion, за да се отчете движението на очите и отговорът на телата на емоциите по скалата от едно до десет.

Учените установили, че най-високи нива на вълнение са били отчетени, когато хората били информирани с оглед на намаленията на най-често срещаните продукти в магазините

БГНЕС

WE LOVE MUSIC 23:00 - 23:59 Слушай
  • ROBIN SCHULZ, DAVID GUETTA, CHEAT CODES SHED A LIGHT 23:53 сега
  • ERIC SAADE, GUSTAV NOREN, FILATOV, KARAS WIDE AWAKE 23:50 предишна
  • RAG N BONE MAN HUMAN 23:47 предишна
  • NEIKED SEXUAL 23:44 предишна
  • MIC LOWRY OH LORD 23:40 предишна
  • THE CHAINSMOKERS, HALSEY CLOSER 23:36 предишна
  • FAYDEE SUN DON'T SHINE 23:32 предишна
  • BRUNO MARS 24K MAGIC (ID) 23:28 предишна
  • CLEAN BANDIT, SEAN PAUL, ANNE MARIE ROCKABYE 23:25 предишна
  • ALAN WALKER, ISELIN SOLHEIM FADED 23:22 предишна
02:00 - 02:00