Радио The Voice

Намаленията в магазините действат като еротичен филм

15:35 | 11 ноември 2010
Изследването, осъществено от британските учени сочи, че ефектът от намаленията на стоките върху мозъка са сходни с тези, усещани от мозъка в момента, в който човек е възбуден

Изследването, осъществено от британските учени сочи, че ефектът от намаленията на стоките върху мозъка са сходни с тези, усещани от мозъка в момента, в който човек е възбуден. Учените от университета Уестминстър в Лондон сравниха сексуалната дейност на 50 доброволци, докато им беше представена поредица от намаления в магазините и след това, докато гледат еротични филми. В рамките на изследването беше използвана системата iMotion, за да се отчете движението на очите и отговорът на телата на емоциите по скалата от едно до десет.

Учените установили, че най-високи нива на вълнение са били отчетени, когато хората били информирани с оглед на намаленията на най-често срещаните продукти в магазините

БГНЕС

WE LOVE WEEKENDS 08:00 - 13:00 Слушай
  • DANY KOLE PICTURES (DEEPJACK REMIX) 11:46 сега
  • KRISKO LOSH ILI DOBUR 11:43 предишна
  • SELENA GOMEZ ME AND THE RHYTHM 11:39 предишна
  • ENRIQUE IGLESIAS SUBEME LA RADIO (ID) 11:35 предишна
  • DJ SNAKE, JEREMIH, YOUNG THUG, SWIZZ BEATZ THE HALF 11:31 предишна
  • JP COOPER SEPTEMBER SONG 11:27 предишна
  • ANTONIA, ACHI GET UP AND DANCE 11:24 предишна
  • SIA NEVER GIVE UP 11:21 предишна
  • YELLOW CLAW GOODDAY 11:17 предишна
  • ED SHEERAN SHAPE OF YOU (ID) 11:13 предишна
Airplay Chart 11:00 - 13:00