Радио The Voice

Намаленията в магазините действат като еротичен филм

15:35 | 11 ноември 2010
Изследването, осъществено от британските учени сочи, че ефектът от намаленията на стоките върху мозъка са сходни с тези, усещани от мозъка в момента, в който човек е възбуден

Изследването, осъществено от британските учени сочи, че ефектът от намаленията на стоките върху мозъка са сходни с тези, усещани от мозъка в момента, в който човек е възбуден. Учените от университета Уестминстър в Лондон сравниха сексуалната дейност на 50 доброволци, докато им беше представена поредица от намаления в магазините и след това, докато гледат еротични филми. В рамките на изследването беше използвана системата iMotion, за да се отчете движението на очите и отговорът на телата на емоциите по скалата от едно до десет.

Учените установили, че най-високи нива на вълнение са били отчетени, когато хората били информирани с оглед на намаленията на най-често срещаните продукти в магазините

БГНЕС

YOUR VOICE 13:00 - 15:00 Слушай
  • KATY PERRY, SKIP MARLEY CHAINED TO THE RHYTHM 13:01 сега
  • FELIX JAEHN, JASMINE THOMPSON AIN'T NOBODY (LOVES ME BETTER) 12:58 предишна
  • EXAMPLE CHANGED THE WAY YOU KISS ME 12:55 предишна
  • JAIN MAKEBA 12:52 предишна
  • TIESTO, BRIGHT SPARKS ON MY WAY 12:49 предишна
  • PASCAL JUNIOR HOLDIN ON (ID) 12:45 предишна
  • MARTIN GARRIX, DUA LIPA SCARED TO BE LONELY 12:41 предишна
  • DISCIPLES ON MY MIND 12:37 предишна
  • DIMITRI VEGAS, LIKE MIKE STAY A WHILE 12:34 предишна
  • AMIRA LONELY 12:31 предишна
02:00 - 02:00