Радио The Voice

Намаленията в магазините действат като еротичен филм

15:35 | 11 ноември 2010
Изследването, осъществено от британските учени сочи, че ефектът от намаленията на стоките върху мозъка са сходни с тези, усещани от мозъка в момента, в който човек е възбуден

Изследването, осъществено от британските учени сочи, че ефектът от намаленията на стоките върху мозъка са сходни с тези, усещани от мозъка в момента, в който човек е възбуден. Учените от университета Уестминстър в Лондон сравниха сексуалната дейност на 50 доброволци, докато им беше представена поредица от намаления в магазините и след това, докато гледат еротични филми. В рамките на изследването беше използвана системата iMotion, за да се отчете движението на очите и отговорът на телата на емоциите по скалата от едно до десет.

Учените установили, че най-високи нива на вълнение са били отчетени, когато хората били информирани с оглед на намаленията на най-често срещаните продукти в магазините

БГНЕС

WE LOVE MUSIC 21:20 - 23:59 Слушай
  • FILATOV, KARAS TIME WON'T WAIT 21:47 сега
  • MALUMA, FIFTH HARMONY SIN CONTRATO 21:44 предишна
  • BOB SINCLAR, AKON TIL THE SUN RISE UP 21:40 предишна
  • SHAWN MENDES THERE'S NOTHING HOLDIN' ME BACK (ID) 21:37 предишна
  • INNA, ERIK RULETA 21:34 предишна
  • KRISKO BAZOOKA 21:30 предишна
  • RITA ORA YOUR SONG 21:27 предишна
  • MAJOR LAZER, ANITTA, PABLLO VITTAR SUA CARA 21:24 предишна
  • MASSARI DONE DA DA 21:21 предишна
  • CHARLIE PUTH ATTENTION (ID) 21:17 предишна
YOUR VOICE 20:00 - 22:00