Радио The Voice

Намаленията в магазините действат като еротичен филм

15:35 | 11 ноември 2010
Изследването, осъществено от британските учени сочи, че ефектът от намаленията на стоките върху мозъка са сходни с тези, усещани от мозъка в момента, в който човек е възбуден

Изследването, осъществено от британските учени сочи, че ефектът от намаленията на стоките върху мозъка са сходни с тези, усещани от мозъка в момента, в който човек е възбуден. Учените от университета Уестминстър в Лондон сравниха сексуалната дейност на 50 доброволци, докато им беше представена поредица от намаления в магазините и след това, докато гледат еротични филми. В рамките на изследването беше използвана системата iMotion, за да се отчете движението на очите и отговорът на телата на емоциите по скалата от едно до десет.

Учените установили, че най-високи нива на вълнение са били отчетени, когато хората били информирани с оглед на намаленията на най-често срещаните продукти в магазините

БГНЕС

WE LOVE MUSIC 00:00 - 08:00 Слушай
  • KEKE PALMER HANDS FREE 02:20 сега
  • MIC LOWRY OH LORD 02:17 предишна
  • CASHMERE CAT, SELENA GOMEZ, TORY LANEZ TRUST NOBODY 02:13 предишна
  • ALEXANDRA STAN, HAVANA ECOUTE 02:10 предишна
  • MIKE PERRY INSIDE THE LINES 02:06 предишна
  • KIIARA GOLD 02:02 предишна
  • PIA MIA, CHRIS BROWN, TYGA DO IT AGAIN 01:59 предишна
  • SOFI TUKKER DRINKEE 01:56 предишна
  • STEVE AOKI, LOUIS TOMLINSON JUST HOLD ON 01:53 предишна
  • ROCHELLE, KALIBWOY WAY UP 01:50 предишна
We love music 01:00 - 06:00