Радио The Voice

БРОЕНИ ДНИ ДО КОНЦЕРТА НА SCOOTER - СПЕЧЕЛИ БИЛЕТ ОТ THE VOICE

09:55 | 24 септември 2010
На 1-ви октомври 10 от слушателите и зрителите на The Voice ще осъмнат с двойни покани за концерта на Scooter в София на 5-и октомври в зала Христо Ботев

На 1-ви октомври 10 от слушателите и зрителите на The Voice ще осъмнат с двойни покани за концерта на Scooter в София на 5-и октомври в зала Христо Ботев. Все още може да участваш за големите награди - нужно е малко усилие: да станеш част от групата ни във Фейсбук THE VOICE RADIO/TV и на стената да публикуваш любимото си видео. На 1-ви октомври очаквай да получиш лично съобщение, че си един от спечелилите двойна покана за Scooter

 

=========================================================

След като издадоха суперуспешния си албум The Ultimate Aural Orgasm , влязоха трайно в програмата на клубовете с хита си Behind The Cow , в който рамо е дал и колегата им Fatman Scoop и обиколиха света със супер енергичния си и зарибяващ сет, диджеите от Хамбург са готови да направят и своята първа спирка в България.

Верни на своя дух, SCOOTER продължават да разбиват всички класации. Турнето им UNDER THE RADAR OVER THE TOP по името на новия им албум достига нови висоти в живото изпълнение с новаторски сетове, екстремна пиротехника и най-новото в светлинния и звуковия дизайн. 2010 посреща SCOOTER обратно в играта, да се готвят феновете!

 

Scooter са автори на гениални класики от зората на техното като Valleé de Larmes ’, Hyper Hyper ’, което само в Германия продава над 700 000 копия, серията от топ хитове като Move Your Ass! , Friends и Endless Summer , както и химна на всички геймъри – парчето създадено специално за саундтрака към Mortal Kombat Annihilation ‘Fire’.

SCOOTER идват за първи път у нас на 5 октомври по покана на Болкън Ентъртейнмънт!!!

Диджеите ще взривят зала Христо Ботев от 21.00 часа. Билетите за шоуто ще бъдат на цени от 30 лв на предварителна продажба и 40 лв в деня на концерта. Влизат в продажба от днес в мрежата на Eventim.

 

SCOOTER завзеха света мълниеносно и отново през 2008, покорявайки всички преди тях - не само в Германия, но и в Обединеното кралство, където пометоха конкуренцията по пътя си към върха на класациите. Световните суперзвезди най-категорично отбелязоха - SCOOTER са официално номер едно в родината на попа, справедливо възнаграждение за упорития труд на групата и отстояването на собствения им стил през годините. Да се изброят безбройните им успехи ще отнеме повече място от колкото на повечето артисти им трябва за цялата им биография. Над 25 милиона продажби и повече от 80 златни и платинени награди по целия свят подчертават специалния им статут. SCOOTER са рядко явление, на върха вече повече от десетилетие, без да губят своите майсторство и енергия от самото начало!

Scooter са едни от малкото немски явления, които формират музикалния пейзаж в страната и чужбина вече повече от десетилетие, без да губят от своята енергия и новаторство. Обичани или мразени – и в двата случая техният стил е антитеза на скучно! Основателите на Scooter H.P. Baxxter, Rick J. Jordan, Michael Simon и Jens Thele са превърнали това име в световен феномен.

През 1994 световната парти сцена се радваше на ъндърграунд рейв културата, нови техно клубове изникваха навсякъде, докато в класациите доминираха циклещи евро денс ритми и стандартни сингли. По това време “Hyper Hyper“ не можеше да се счита за комерсиално парче и от най-развинтеното въображение, когато Scooter превзеха класациите за една нощ. След осем години упоритият им труд най-накрая е възнаграден със "Celebrate The Nun" и други проекти и ремикси. Песни като “Move Your Ass», "Friends", "Endless Summer" и "Back In The UK" доказват без всякакво съмнение, че Scooter са повече от просто още едно "еднодневно чудо" от началото на 90-те години. “How Much Is The Fish?», “Maria (I Like It Loud)», “Nessaja», “One (Always Hardcore)», »Weekend», “Jumping All Over The World» и “Jump That Rock" са само малка част от хитовете, които продължават традицията на тази забележителна формация. Много интервюта започват с възхищение от дългогодишната кариера на групата и с въпроса: "Каква е тайната на вашия успех?"

"Виждаме какво можем да направим и след това просто го правим!" е един от любимите цитати на на H.P., който се е превърнал в нещо като мисия за бандата. "Не можеш да си позволиш да изгубиш любопитство си или своята здравословна доза наивност, в противен случай можеш просто да си стагяш багажа. Ако не се забавляваме, няма смисъл да продължаваме. И трябва да останеш верен. Ние даваме всичко от себе си в студиото и нашите фенове го оценяват." Въпреки че привързаността на Baxxter към неконвенционалните методи могат да доведат колегите му до лудост. "Той идва с най-щурите идеи и след това ние трябва да видим как можем да сглобим една песен", така Rick J. Jordan описва начина им на работа и очите му заблестяват. "Но ето защо го обичам, това е истинско вдъхновение и можете да бъдете сигурен, че си заслужава, след като свикнете със стила му. "Текстовете му може на пръв поглед да се фокусират върху това да доведат тълпата до ярост, разигравайки битки с въображаеми MC-та, но H.P. се наслаждава на литературните препратки и скритите послания сред очевидно опростените викове (“Respect to the man in the icecream van“, с което например почита KLF). Baxxter е лошото дете на Scooter и е пресечна точка на групата, с оглед на звука и визията през последните 13 години.

Като контраст на това, клавиристът и звуков инженер Rick J. Jordan е успокояващото влияние в отбора. Обяснявайки как работят в студиото, Jordan отбелязва: "Опитвам се да подредя творческия хаос и да добавя моите собствени идеи в творческия процес". Отговарен за саунд дизайна и аудио техниката, той е и "музикантът на отбора", с повече от 30 години опит като пианист и с познания по теория на музиката. Дори е създател на виртуален симфоничен оркестър и с ентусиазъм проправя пътя на Scooter през толкова различни музикални жанрове като рок, класика и келтски фолклор.

Третият член-основател на групата, Jens Thele, е повече на заден план, зает с бизнес делата на групата. Като ръководител и изпълнителен директор на Kontor Records, той въвежда Scooter в международния пазар, влагайки своя опит в областта на маркетинга. Най-новият член на групата Michael Simon скоро достига до извода: "Когато Jens се присъединява към нас в студиото в крайната фаза, неговият принос е абсолютно безценен, както по отношение на неговия А & R талант и дългогодишния му опит като DJ. Той може да добави нещо, неочаквана идея или предложение как да се подобри една песен. Наистина виждаш, че музиката е важна част от неговия живот ".

Michael заменя Jay Frog, който напуска групата в средата на 2006. Един от най-известните диджеи в Хамбург, Майкъл не е непознат нито на групата, нито на техните верни последователи. През 1997 той отива на турне като съпорт на Scooter с неговия "Shahin & Simon" проект. Ремиксира тракове на Scooter и пуска продукции на Kontor Records. С разнообразен музикален фон, обхващащ хаус, техно и хард-транс от една страна и хип-хоп и R'n'B, от друга, не му е нужно много време да намери своя път в проекта Scooter, доказва, че е роден бийт-програмист. Неговият безграничен ентусиазъм за това какво се случва в клубовете означава, че винаги може да донесе най-новите звуци в студиото.

Това, което прави Scooter това, което са, са техните изпълнения на живо. Тяхното живо шоу е моментът, в който те наистина разрушават всички предубеждения и клишета за денс музика. Сценичното им шоу е мощен коктейл от пънк, рокенрол и съвсем умишлена илюзия за величие. "Ние вярваме в големите екрани, грандиозната сцена и театралните ефекти. Мисля, че наистина ще ни липсват фойерверките и светлинните ефекти, ако не ги използваме", признава Jordan. "Дори нашето загряване зад кулисите се превърна в нещо като институция само по себе си, не бих го заменил с нищо." Форсиран до 3000 вата "ghettoblaster", озвучителна система на пълни обороти зад кулисите, различни транс и хаус миксове, като не забравяме и едно-две големи питиета, всичко това представлява ритуалът на Scooter преди шоуто. В часа преди вдигането на завесата Scooter съсредоточават цялата си енергия в тази част на деня. "В следобедите преди концерта, често съм погълнат от чувство на летаргия, като че ли никога не бих могъл да се кача на сцената отново. Десет минути преди започването на шоуто ставам толкова нервен, че бягам, обикаляйки в кръг. Искам да кажа, че никога не се знае - ще се получи ли или не? И тогава, когато започне, просто давам абсолютно всичко от себе си. Предполагам, че това е моят личен ритъм. Истинска "нощна птица", ако някой поиска да направи интервю с Baxxter преди обяд, то това се брои за средата на нощта за него. "Обичам микса от работа в студио и изпълненията на живо, със сигурност никога не е скучно. Всъщност винаги е вълнуващо.»

42 сингъла, 17 албума и не му се вижда края

Как точно Scooter успяват да продължат да идват с нови идеи, да преоткриват себе си след толкова много години на издаване на сингли и албуми? Този въпрос се появява отново и отново. Отговорът? Просто. Усилена работа! "Крайната фаза в изготвянето на даден албум може да ни накара да стоим по 12 часа на ден в студиото. Една песен се нуждае от време да се развие, идеите се нуждаят от време да узреят", изтъква Michael. Той бързо е разбрал, че други ангажименти като фестивали или промоционални дати могат да прекратят творческия поток. "Ако сте били извън студиото за известно време, на турне, давали сте интервюта, или сте били дори само на почивка, можете лесно да получите усещането, че трябва да започнете от нулата, все едно сте забравили всичко, което сте научили ", отбелязва H.P. Baxxter. Това са пречките в работния процес." Разбира се, в същото време, това е шанс да се развивием като артисти, да изпробваме нови неща ".

Склонността на групата да използва други музикални източници в някои случаи може да се превърне в ябълката на раздора. Ако използването на образци е прието явление в хип-хопа, използването на музикални фрагменти в техно и денс музиката все още не се възприема от някои музиканти. Не че това засяга Scooter прекалено. Те винаги са се придържали към своя собствен стил и никога не са се страхували да изпробват други стилове и музикални течения за подобряване на собствените си творения. "Строго погледнато, класически светила като Караян, Калас и Павароти - всички базират изкуството си на интерпретации на съществуващи произведения, без да отстъпват от техният блясък и индивидуалност", отбелязва Rick с нотка на ирония. "Понякога това е, което прави нашите песни толкова специални - конфронтацията между ново и старо."


 

 

Билети:

в мрежата на Еventim,

включително Германос, Пикадили и Техномаркет.

 

Онлайн билети: на www.eventim.bg

WE LOVE MUSIC 00:00 - 08:00 Слушай
  • KUNGS, EPHEMERALS I FEEL SO BAD 04:46 сега
  • MEGHAN TRAINOR, YO GOTTI BETTER 04:44 предишна
  • JUSTIN TIMBERLAKE CAN'T STOP THE FEELING! 04:40 предишна
  • PLAMEN AND IVO, MIHAELA MARINOVA NE TI MISLYA ZLO 04:36 предишна
  • ELLIE GOULDING STILL FALLING FOR YOU 04:33 предишна
  • EMELI SANDE HURTS (OFFAIAH REMIX) 04:30 предишна
  • BRITNEY SPEARS SLUMBER PARTY 04:26 предишна
  • GRAFA INSTINKT (ISKRATA REMIX) 04:22 предишна
  • SHAKIRA, MALUMA CHANTAJE 04:18 предишна
  • SEEB BREATHE 04:15 предишна
We love music 01:00 - 06:00