Радио The Voice

NESCAFÉ® 3in1 търси бъдещите режисьори и рекламисти на България

13:22 | 24 февруари 2012
NESCAFÉ® 3in1 даде старт на конкурс за млади хора, в рамките на който имат възможност да режисират и монтират новия рекламен видео клип на марката

NESCAFÉ® 3in1 даде старт на конкурс за млади хора, в рамките на който имат възможност да режисират и монтират новия рекламен видео клип на марката.

 

В първия по рода си конкурс в България, NESCAFÉ® 3in1 предизвиква младите хора да демонстрират режисьорски умения и да развихрят творческото си мислене, като създадат рекламен видео клип на любимaтa марка кафе. На www.nescafe.bg участниците в конкурса могат да компилират и изпратят свой собствен рекламен видео спот, който да бъде неочаквано добра комбинация от видео, музика и текст.

 

На специално създадена уеб платформа www.nescafe3in1director.com участниците ще имат възможност да създадат рекламния клип като творчески комбинират предварително зададени видео кадри и музика, подбрани за проекта от известните оператори от българската рекламна сфера - Емил Христов, Орлин Руевски, Антон Бакарски и Красимир Андонов. От тях ще се очаква да добавят и история в думи, която да бъде последната подправка към най-новата реклама на NESCAFÉ® 3in1.

 

Жури, съставено от маркетинг и рекламни специалисти от Нестле България и рекламна агенция MacCann Ericsson, както и четиримата оператори, ще избере трите най-добри клипа. Именно те ще се въртят в българския телевизионен ефир през цялата година. Междувременно на сайта на кампанията всеки ще може да гласува за най-добрата реклама, както и да я сподели със своите приятели.

 

„Създаването на успешен рекламен клип е комбинация от добра идея, естетически издържано изпълнение, бизнес-насочено мислене и готини хора, които да го осъществят. Ще търсим точно това в клиповете, с които кандидат-режисьорите ще участват в конкурса», заяви операторът Орлин Руевски, член на журито в конкурса.

 

През 2012 г. NESCAFÉ® 3in1 ще вдъхновява, провокира и стимулира младите хора чрез различни активности, които целят да събудят творческо мислене и артистичност у тях. След NESCAFÉ 3in1 Beatbox Battle, който спомогна за развитието на стила в страната, марката ще започне годината с предизвикателство към най-креативните. За много от младежите това ще бъде първият режисьорски опит, който би могъл да се окаже решаващ за бъдещата им творческа кариера.

 

Участниците в конкурса ще направят себе си известни, като подпишат с имената си новата реклама на NESCAFÉ® 3in1.    

WE LOVE WEEKENDS 00:00 - 08:00 Слушай
  • NICK JONAS VOODOO 01:04 сега
  • TAIO CRUZ MOVING ON 01:00 предишна
  • ROBIN SCHULZ, DAVID GUETTA, CHEAT CODES SHED A LIGHT 00:57 предишна
  • GEORGIAN CLOSER 00:53 предишна
  • DAMIAN LAZARUS, THE ANCIENT MOONS SACRED DANCE OF THE DEMON (GORGON CITY REMIX) 00:49 предишна
  • ARIANA GRANDE, NICKI MINAJ SIDE TO SIDE 00:46 предишна
  • ERIC SAADE, GUSTAV NOREN, FILATOV, KARAS WIDE AWAKE 00:43 предишна
  • MAROON 5, KENDRICK LAMAR DON'T WANNA KNOW 00:38 предишна
  • AMIRA LONELY 00:34 предишна
  • BRUNO MARS 24K MAGIC (ID) 00:31 предишна
VOICE PARTY 00:00 - 02:00