Радио The Voice

NESCAFÉ® 3in1 търси бъдещите режисьори и рекламисти на България

13:22 | 24 февруари 2012
NESCAFÉ® 3in1 даде старт на конкурс за млади хора, в рамките на който имат възможност да режисират и монтират новия рекламен видео клип на марката

NESCAFÉ® 3in1 даде старт на конкурс за млади хора, в рамките на който имат възможност да режисират и монтират новия рекламен видео клип на марката.

 

В първия по рода си конкурс в България, NESCAFÉ® 3in1 предизвиква младите хора да демонстрират режисьорски умения и да развихрят творческото си мислене, като създадат рекламен видео клип на любимaтa марка кафе. На www.nescafe.bg участниците в конкурса могат да компилират и изпратят свой собствен рекламен видео спот, който да бъде неочаквано добра комбинация от видео, музика и текст.

 

На специално създадена уеб платформа www.nescafe3in1director.com участниците ще имат възможност да създадат рекламния клип като творчески комбинират предварително зададени видео кадри и музика, подбрани за проекта от известните оператори от българската рекламна сфера - Емил Христов, Орлин Руевски, Антон Бакарски и Красимир Андонов. От тях ще се очаква да добавят и история в думи, която да бъде последната подправка към най-новата реклама на NESCAFÉ® 3in1.

 

Жури, съставено от маркетинг и рекламни специалисти от Нестле България и рекламна агенция MacCann Ericsson, както и четиримата оператори, ще избере трите най-добри клипа. Именно те ще се въртят в българския телевизионен ефир през цялата година. Междувременно на сайта на кампанията всеки ще може да гласува за най-добрата реклама, както и да я сподели със своите приятели.

 

„Създаването на успешен рекламен клип е комбинация от добра идея, естетически издържано изпълнение, бизнес-насочено мислене и готини хора, които да го осъществят. Ще търсим точно това в клиповете, с които кандидат-режисьорите ще участват в конкурса», заяви операторът Орлин Руевски, член на журито в конкурса.

 

През 2012 г. NESCAFÉ® 3in1 ще вдъхновява, провокира и стимулира младите хора чрез различни активности, които целят да събудят творческо мислене и артистичност у тях. След NESCAFÉ 3in1 Beatbox Battle, който спомогна за развитието на стила в страната, марката ще започне годината с предизвикателство към най-креативните. За много от младежите това ще бъде първият режисьорски опит, който би могъл да се окаже решаващ за бъдещата им творческа кариера.

 

Участниците в конкурса ще направят себе си известни, като подпишат с имената си новата реклама на NESCAFÉ® 3in1.    

THE VOICE OF SUMMER NIGHT 20:00 - 23:59 Слушай
  • ONE REPUBLIC KIDS 23:00 сега
  • AUSTIN MAHONE DIRTY WORK 22:57 предишна
  • PORTUGAL. THE MAN FEEL IT STILL 22:55 предишна
  • HOZIER TAKE ME TO CHURCH (WOLFSKIND REMIX) 22:50 предишна
  • PAVELL, VENCI VENC SAMO PO TATUSI 22:48 предишна
  • THE GREEN CHILDREN DREAMERS (EMBODY REMIX) 22:45 предишна
  • JENNIFER LOPEZ, GENTE DE ZONA NI TU NI YO 22:42 предишна
  • KENDJI GIRAC ANDALOUSE 22:39 предишна
  • TITA KASAY 22:36 предишна
  • MALUMA, FIFTH HARMONY SIN CONTRATO 22:33 предишна
02:00 - 02:00